kim hyung jun_mnet wide video


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

سلاااااااااااااااااام...

خب دیدم فعلا خبری از هیونگ نیس گفتم براتون کلیپ ام نتشو بذارم...

ماه شدهههههههههههههههههههههههههه

جیگر ,عسل,خوشگل ,طلا,وااااااااااااااای دیگه هرچی که فکرشو

کنین...راستی با جونگ مین هم صحبت میکنن...

Size:6.3 Mb

: to zomgupload

download

 

to mediafire :l

download

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مطهره
ساعت15:47---20 آبان 1390
باشه بای بای.
پاسخ:بای بای


مطهره
ساعت15:41---20 آبان 1390
اخرین خبر از هیونگ چیه؟؟؟
پاسخ:فعلا که ام نته میده و داره خودشو برای فیلم آماده میکنه.. بچم داره تیراندازی یاد میگیره... مطهره من برم.. کلی امتحان دارم.. بای بای


مطهره
ساعت15:37---20 آبان 1390
اها همون شهره که ادماش کثیفن اینجا پرن اکثرشون میان گدایی
پاسخ:بابا ایول..آره همونه...خیلی از اونجا بدم میاد.. من موندم این همه جا حالا چرا زابل؟؟؟


مطهره
ساعت15:34---20 آبان 1390
زابل کدوم استانه؟؟؟
پاسخ:خراسان جنوبی...


مطهره
ساعت15:33---20 آبان 1390
خدا شفاش بده
پاسخ:هه هه آره...


مطهره
ساعت15:30---20 آبان 1390
من اونقد حالم بد بود که خودکشی کردم روزه تولدش که هم راحت بشم هم حداقل روحم بتونه بره پیشش که زدو نمردم اون میتونست بخاطرش از جونش بگذره؟؟؟؟؟
پاسخ:وای نگو..خودکشی خیلی بده....نه بابا اون میخواست یه شبه هیونگو بدست بیاره...واسه خودش حلقه ام گرفته بود...


مطهره
ساعت15:28---20 آبان 1390
اون جوو گیر شده بود عاشق نبود وگرنه نمیتونست فراموشش کنه منم اینقدر زجر کشیدم اونجوری شدم دیگه میخواستم راحت بشم واسه همین ازش فرار میکردم ولی حالا منو ببین نتونستم ..... شک نکن اون جوو گیر شده بود عشق چیه بابا
پاسخ:نمیدونم..از گیلان رفتن زابل..من موندم با یه وب..هه هه..به هرکی نظر میدم از طرف وب با اسم سیماست.. مطهره کی بی اسم گم شده..هرچی میگردم کانالشو پیدا نمیکنم...[گریه]... ببین الان داره 3 فیلم میده...تمساح باید باحال باشه...


مطهره
ساعت15:21---20 آبان 1390
ها؟؟ ازدواج؟؟ اینقد امیدوار بود؟؟

خب منم میخوام
پاسخ:اره بابا.تا مرز دیوانگی هم رسیده بود بخاطرش.. رفت دکتر..بهش گفتن یا باید فراموشش کنی یا باید به پاش بسوزی... اونم گزینه اولو انتخاب کرد...


مطهره
ساعت15:18---20 آبان 1390
منم اولا میگفتم مثل رفیقت بالاخره که چی یه روزی تموم میشه ولی فهمیدم نه قرار نیست تموم بشه جاودانست پاسخ:اون ازدواج با هیونگو میگفت..ولی عشق تا اخر پایداره...مطهره هیونگو میخوام...[گریه]

مطهره
ساعت15:15---20 آبان 1390
من باید تنبیح بشم حالا که کسی نیست باید خودمو از تو بخورم
پاسخ:الان که هیونگو بدست آوردی میخوای زندگیتو برای خودت تلخ کنی؟! دختر تویه جواهری..قدرخودتو بدن...


مطهره
ساعت15:05---20 آبان 1390
هدیه تا چند روز پیشا بهم میگفت داری اشتباه میکنی تو بدجوری عاشق هیونگی نکن اینجوری حرفمو گوش بده بیچاره میشی ول کن گوش نکردم
پاسخ:بچه اینقدر خودتو سرزنش نکن...پف میکنیاااااااااااااااااا...


مطهره
ساعت14:56---20 آبان 1390
وای هیونگو چجوری به هدیه بگم دیگه نمیگم به کسی فقط تو و زهرا میدونید بقیه رو ولش
پاسخ:آره نگو....بعد دربارت کلی فکرای مختلف میکنن... ماها بدونیم کافیه...[بوسه]


مطهره
ساعت14:52---20 آبان 1390
یه دونه اجیه گل داری نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پاسخ:توکه آجی نیستی.. تو نفسمییییییییییییییییییییی


only me
ساعت14:50---20 آبان 1390
دستت كوماوو واسه سرورررررررپاسخ:خواهش میکنم.. یه دونه آجیه گل که بیشتر ندارم من...

مطهره
ساعت14:50---20 آبان 1390
تو نت همه منو با اسم مطهره میشناسن باید همه رو خبر کنم اون موقع هه تو شناسنامه میخوام عوض کنم
پاسخ:آهان اوکی.. باشه آرام جان همه رو خبر کن...


مطهره
ساعت14:47---20 آبان 1390
مامانم میخواد اسممو عوض کنه میخوام بذارم ارام قشنگه؟؟؟
پاسخ:آرام.....چقدرم بهت میاد..مثلا یه شلوغی,شیطانی؛ورجه وورجه..ازاینا بذار بهت بیاد.. نه بابا شوخی کردم آره خیلی خوشگله...


مطهره
ساعت14:44---20 آبان 1390
نه بیکار نیست تو زاپن کام بک داده
پاسخ:چی میگی....هه هه..پیشرفت کرده هااااااا.... وا ی مطهره عاشق جیون تی آرام...نفسمههههههههههههههههه


مطهره
ساعت14:40---20 آبان 1390
شاید واسه همین چیزاست کی بوم عقده ای شده!!! ولی دیگه نباید این کارارو بکنه
پاسخ:نمیدونم شاید....اونم گفت چشم..اون الان بیکاره میره واسه خودش عشقو صفا...


مطهره
ساعت14:36---20 آبان 1390
مادره بیچاره چه عذابی کشیده بعد این جریان هیییی اوماااااااااااااااااا
پاسخ:فک کنم فشار مشارش افتاده پایین... مامانش خیلی خیلی هیونگو دوس داره....ولی کیبومو انگار نه انگار


مطهره
ساعت14:28---20 آبان 1390
اره فک کنم بعد اون جریان یه جنگ حسابی تو خونه داشتنا
پاسخ:هه هه تصور کن.. هیونگ دعوا بخواد بگیره بزنن همدیگرو...چه شود


مطهره
ساعت14:26---20 آبان 1390
داشتم میگفتم هیونگ چه قلب بزرگی داره که هنوز دوسش داره اون لاشخورو
پاسخ:واقعا... ولی اونقدرا هم باهم جورنیستن وفقز جلوی دوربین این مدلین..


مطهره
ساعت13:16---20 آبان 1390
پاسخ:به به

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 آبان 1390برچسب:kim hyung jun_mnet wide video,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com